For Infinity – the Movie overal te zien

Op 24 mei 2014 ging de lustrumfilm For Infinity Рthe Movie in premi̬re, een hilarische muziekfilm van de hand van het team dat eerder verantwoordelijk was voor de University of Groningen Lipdub. Het idee voor de film dienden zij als voorstel in bij de RUG400-organisatie. In september 2012 werd de film uitgeroepen tot beste idee van de ingediende voorstellen van medewerkers van de RUG. Ruim anderhalf jaar is er hard gewerkt aan de film, onder andere door een groot aantal medewerkers van de Universiteitsbibliotheek. De UB als locatie speelt ook een hoofdrol in de film: zo werd er een spectaculaire videoclip opgenomen met tientallen danseressen in het trappenhuis en tussen de boekenkasten in de studiezalen.

Na tientallen vertoningen binnen en buiten de universiteit werd de film op 1 oktober ook op het YouTubekanaal van de RUG gepubliceerd:

Meer informatie: