Inhuizing Protestants Theologische Universiteit Kampen in het Zernikemagazijn

Een stuk uit de collectie Godgeleerdheid

In de zomermaanden is een deel van de collectie van de bibliotheek van de PThU uit Kampen ingehuisd. Er was een strekkende kilometer gereserveerd voor deze collectie.

De boeken staan alleen vermeld in de PThU-catalogus. Medewerkers en studenten  van de PThU kunnen via hun catalogus hun eigen PThU boeken uit deze collectie aanvragen. De aanvraagbon wordt in het Zernikemagazijn geprint op een aparte printer en de boeken worden twee maal per week naar het pand in de Oude Ebbingestraat vervoerd.  De PThU-medewerkers en -studenten krijgen toegang tot de elektronische bestanden (proxy)  en men ontvangt hiervoor een P- of S-nummer. Lenen uit de UB-collectie is ook mogelijk, men ontvangt een gratis lenerspas.