Nestor

Bibliotheek Letteren

Wat betreft Nestor waren er plannen vanuit het Nestorcoördinatorenoverleg om via Nestor een enquête te houden onder studenten om hun wensen t.a.t. Nestor te peilen. Vanuit de bibliotheek zou hieraan deelgenomen worden. Uiteindelijk is die enquête afgeblazen. Eind oktober heeft vanuit het NC-overleg een beperkte vorm van consultatie van studenten plaatsgevonden. Hierin was helaas geen plaats voor inbreng vanuit de bibliotheek.

T.b.v. het NC-overleg was ook afgesproken dat er vanuit de NCoördinatoren van de bibliotheek binnen de bibliotheken een inventarisatie gehouden zou worden van de wensen van collega’s t.a.v. Nestor. Dit was uitgesteld tot na de studentenenquête, maar inmiddels is deze inventarisatie in gang gezet.

Over een aantal concrete items loopt – al dan niet in het kader van actualisering/onderhoud – overleg met het UOCG (nu:CIT).

Joke Bos