Samenvoeging balies locatie UB

De baliebezetting van de afdeling Algemene en Bijzondere Collecties (ABC) is een voortdurend probleem. Op de tweede verdieping waren twee ABC-balies, namelijk bij de Algemene studiezaal en de Tijdschriftenzaal. In het kader van de reorganisatie heeft het MT besloten een balie op de tweede verdieping te sluiten. Er is een werkgroep ingesteld om de voor-en nadelen te onderzoeken voor de keuze van de balie. Na afweging van alle argumenten is ervoor gekozen om de balie op de Algemene studiezaal met ingang van 4 april 2011 te sluiten. Alle werkprocessen en documentstromen die daar plaatsvonden zijn verplaatst naar de Tijdschriftenzaal.
Ook de uitgifte van niet uitleenbaar materiaal, AV-materiaal en de toegang tot de viewingruimte. Het reserveren van studiekabinetten op de 2de verdieping is overgedragen aan de receptie. Dit sluit aan bij de procedure voor reservering van de studiekabinetten op de 3e en 4e etage.